Sunday, June 10, 2012

still waiting 4 dat time...


 

 Saat ini aku hanya terbayang Malysia, trbayang2 orang2 yg aku cintai dgn sesungguh hati..yakni my big family..so miss them...sudh brbulan2 menahan rindu yg trbuku di dada.... xsabr rasanya nk balik..brsama2 mnyambut ramadhan yg akn tiba..rndu utk mnziarahi kubur arwah baba, arwah abg... aku sebnrnya xsabr nk habiskn study aku kt bumi Aceh ni..dulu aku bgitu xcited nk dtg cni... dan rasa dh xnk blik mlysia lg disebbkan pristiwa2 yg prnah mnghancur luluhkan hatiku..dan skrang, aku dh lupakn semua... skrang aku rasa nk blik n xnk dtg sini lg..aku brharp sgt masa cept brlalu..aku xnk lg brdepn dgn org2 yg xign aku jumpe..aku xnk brdepn lg dgn org2 yg mmbuat hati aku haru biru... kalaupn dlm mimpi aku xign jumpe, apath lg utk brsua di alm realiti...berdepn dgn org2 'ini' mmbuat hidup ini trasa sukar utk brnafas... bukn aku brmksud mmbenci sesiapa, dan bukn itu bukn aku mmbenci sesiapa saja krna aku xbrhak utk mlakukan itu..cuma mreka2 ini adalh org yg xingin aku brdepan...dan klu boley aku nk lari dr brtemu dgn 'org2' ini yg sntiasa mnyesakkan jiwaku... salh satu dr mreka itu mmbuatkn hatiku trusik, mnggugat jiwa yg slama ini keras sperti batu..nmun syukurlah shingga kini aku masih bisa memagari, mnahan dan mnolak prasaan yg 'x enak' dan x seharusnya ada..mereka2 inilah yg seandainya bisa ku ingin lari jauh dan biarlh hnya memori yg tdklah trlalu indh utk aku kenng... aku xsbr utk mnnti saat2 utk aku tidk prlu lg brtentang dan brdepan dgn mereka... satu saat aku ign prgi jauh dr tempt yg tiada seorng pn mngenaliku..jauh dr manusia2 yg xsanggup utk aku hadapi.. aku ign sndiri mnyelami hati...

No comments:

Post a Comment