Monday, November 26, 2012

Assalamu'alaikum... peace yo! saranghea!!! heheh saje melalot...hik2 dh lame xbrceloteh kt entry nih... nthlah, xtau nk cite bnde..almklumlah orgnyer xdelh brbakat mane pun huk3..nk cakp kosong pn mcm ko jer...xde mnfaat...stakat nk luah prasaan haish ase trmalu sndiri plak...uhuk3.... oh ya.. i hv something dat im really love it! my mr.cool aka guitar..guitr cabuk je pun...huhu bru je bli kowt..aku pn xtau cm ne aku leh p beli bnde tu....but memng dah lame kowt aku brangan nk miliki 'en. cool' ni...minat dr kecik.. but my mom xbg men bnde nih..tringat plak memori zamn kecik2..arwh abng aku slalu men gitar kt umh..ngn mmber2 dia..so ade pluang jer aku p curi2 petik gitr..whn my mom get knew, kene marh..hu3 my mom said, de guitr is 'setan'...huhu ntahla dulu pn aku igt guitr ni haram, tp bl da blajr, sbenrnya guitr ni bnde khilaf je pn.... brgantung pd diri kitalh, klu kita guna guitr utk kebaikn dan tidak melanggar syara', maka tidak jd haramla kn..?????? sooo aku beli gitr, n nk blajr gitr bukn utk aku memekak kt umh xtentu hala..cuma bl aku da ade bnde ni, aku rasa aku mmpu kluarkan bakat aku yg trpendam nih, (brangan jer lbih) utk menghasilkn karya2 seni aku nnti..heheh... but seriously, blajar gitr ni bukn semudh yg aku sngka...sush jgk..nk igt tu, nk igt ni...hadoi..ntahla..stakat ni petik gitr pn kaku semacam jer jejemari nih.dh tu xfaham mende pn blajr ngn guru abg you tube nih..huhu but im nevr give up..i'll try until i can understnd n can plug a guitr vry well...ngeh3.. tp tu lah, kdang2 trpikir jgk, cm ne nk wt blik gitr nnti...mcm mana la reaksi my mom? pengsan kot...p jauh blaja agama kt aceh, blik2 bawk gitar....(nth anak sapela brutal cm ni) or myb kene hmbat ngn blakang parang..adoi, jenuh nk lari... aku ni memng suka cari nahs..huk3 nakl xhbis2..(skrang da baik ckit kowt..hehe) ahh.. xpelah, tu lmbat lg..xyah pk dulu..aku skang prlu cncntrate utk blajar gitar n seminr minggu depn..cakp sl seminr proposal utk tesis ni, hai, bimbng jgk...ya Allah prmudahkanlah bg kami... Amin.. ermmmm ase dh xde nk cakp pape kowt..ntah papela aku merepk kt cni..ms ni aku bru jer slesai blajar men gitr,,da tu boring xde wt pe, ase nk mnyibukkn diri kt cni..cite ntah pape.. huhu lntaklah.. i wanna go 1st... peace yo! saranghea!!!!!!!! ^____*
lakonan je lebih nih...haha


No comments:

Post a Comment