Monday, December 26, 2011

memories wif fwens...at Darussalam, Banda Aceh



petang td kami serumah prgi berusrah sambil beriadah di Banda BPD Aceh..wah, seronok giler..hr ni usrah aku bincang sal akhlak dlm Islam..wah3 hbis kluar hujah masing2..cehhhhhhhhhhh most, most, most happiness bl time riadah..huh best dpt main...badminton, bola beracun..n posing..part tu yg pling best..ha3 dah xcare kt owang len dh..hbis gaya kitorang posing..snap2 gitu..hua3 nih kitorang  punya style...rock beb...

sempt lg posing b4 mmulakan usrah
sape pling cntik kasut?of cozla yg brkasut biru..ekeke..perasan!!!



haha ganaz x kitorang? muslimah rocker beb...jgn xcaye..hua3 ms nie dh puas men badminton..saje nk ;osing..keh3 dh memng hobi geng habit kitorang..xsah klu xposing..inilah kenangn yg igin diabadikan... malamnya kami de buat prty besday mmber aku ika...klu tgk kt pic atas yg pkai t-shirt pink tue..menunya is bihun tomyam n ayam bakar..best dpt mkn makann mlysia..at least dpt jgk leps rindu..heheh...
 dpt jgk mkn kek...heheh sedap..like it! mlm memng mriah...teringt kt umh ms smbut besday aku n twin aku...sweet sgt time tue...yg mmbuat lg gamat mjlis nie bl mmber aku ni dpt present dr someone..wah3 romntik giler...boy tue bg mug yg de pic mmber aku tu n kata2 yg brmakna..fuhhh..dasyat tue..wlaupn simple tp brmakna..hahaha aku jeles? xlangsung! nk jeles wt pe je kan?huhu aku cuba bygkan klu tiba besday aku, my husbnd give me du'a..sama2 solt hjt mlm tue..thn dgn cara rockersnya dtg dgn mmbawa ukulele thn menyanyi lgu rock!!haha of czla nyanyi lagu yg sedikit sntimental kan..hua3 ala2 gaya mat lutfi gitu...cute bebeh..kui3 jauh aku brangn...bnde yg xpasti...haish..dah3 wake up fatihah! adoi.....sift brangn yg trlmpau xdpt2 lg nk kikis... pepun, aku doakn shabat aku ika semoga brbahagia, murh rezki, dpnjangkan umur, dperceptkn jodh, dn pling pnting sntiasa brada di bwah lindugan rhmatNya...Amin...^__________________________^

2 comments:

  1. subhanallaah
    walau pun kita gak ngerti2 amat bahasa malaysia,, kita kagum sama kakak2...
    >.<

    ReplyDelete