Tuesday, December 27, 2011

today, im bit sad..huhu aku pn xtau knp msti aku dipersalahkan...aku xprnh trniat pn nk buat hubungn dorang trputus atau nk buat kacau..aku cuma bg nasiht, pndangn aku jer..dh 'adik' aku sndiri yg mnx...aku ckp atas apa yg aku rasa..aku rasa aku xsalah..aku bcakap bukn sesaja..aku nk dia bukk hati...liht dgn agama bukn dgn dunia, nfsu semata....aku pn xfhm knp awek dia tu mnyalahkan aku..mgkin sebb dia lg mrh kowt...atau sedang brduka, patah ht...aku xpenh niat ape2 pn..aku anggap 'adik' aku tue as young brother..no more thn dat...xlebih! lgpun dia sndiri yg tahu aku ngn  'adik' aku tu cm ne..pe sal dia ckp aku cm tue plak..aku pn xtau [e yg dh 'adik' aku tue ckp kt dia smpai hubungn dorang tu putus...xknlah sebb aku ckp cm tue, 'adik' aku terus putus ngn dia? xknlah sebb aku? aku cuma bg pndangn aku jer..n aku xpernh pn suruh 'adik' aku tue putus ngn dia..just thinking apa yg trbaik...huh aku xkesl klu hubungn dorang putus, sebb tu mgkin yg trbaik..hubungn yg hall hanya perkahwinn..so dorang kene fahm..jatuh cinta xsalh..semua org boleh jatuh cinta..but, xboleh wat sesuka ht hnya kerana cinta..pleaselah jgn jd stupid becz of love...sometimes kita kita trtipu oleh prasaan kita sndiri..yg sebenarnya nfsu semata...hmmm aku pn xtau lah,,,aku hrp dia prtimbangkan balik,,n be more patient...xsemua apa yg kita suka itu baik utk kita n sbaliknya...hanya yakin dgn Allah, segalanya will be easier to us.. jodh prtemuan semua tu dh dtentukn Allah..utk apa kita menangisi sesuatu yg bukn hak kita? hmmmm (aku bcakp mcmlah aku xpenh sedy..hua3) i hope she will be fine n understand wht i hd told her...aku bkn ign jd batu pnhalang..semua tu 'adik' aku yg buat kputusan...bukn krn aku..aku psti krn dia fhm..i hope dat....

No comments:

Post a Comment