Tuesday, March 27, 2012

Tcilap langkah, memalukn diri...


memang memalukn..adoi, cm ne aku leh tcilap col smalm?memng haru klu mamat tu pk aku de niat ape2 kt dia...sumpah, aku xde niat lngsung..cm ne la aku leh xprasan yg aku col tu kt no dia...memng xprasan kt inbox  tu mesg dia, bukn budk aceh si ajirni tue...adoi...memng r rase bsalah ms dia col aku balik, mati2 aku xmngaku aku col dia...bl tgk kt dialled col, memng sahla tu no dia....malunyer..dh mnx maaf...siap bsumpahla aku memng xde niat ape2 pn..klu dia pk aku ni saje nk knl dia ker, nk ngort dia ke, memang salah besar tue...huh, tolongla ckit..seumur hidup aku, aku xpenh nk usha lelaki..aku pling pntang bl lelaki naik perasan nih....ntah2 dia tu pun prasan aku saje nk tahu dia sape...eeeeeeeeeeee tolong ckit...arghhhhhhhhhhhh. mnyampahnyer... xkisahla dia pcaye ke x, yg penting aku dh jelaskan kt dia, yg aku memng tcilap col..siap bsumpah lg...klu xpcaye lg..xtahulah...lantak ko labu, ade aku kesah? pirrrahhhhhhhhhhhhh..jgn prasan dh...

No comments:

Post a Comment