Saturday, March 3, 2012

Nisa' Game (pengalaman pertama)


 
pengalaman pertama aku merasai xtvt sukenaka..memang gembira..begini perasaannya..sebelum ni aku xprnh melibatkan diri dlm xtvt cm nie..hanya sekadar mnjadi pennton...jiwaku xprnah ada utk melibatkan sama dlm prmainn cm nie..ntah knp kali nie, hatiku trbukk utk merasai pengalaman brharga nie..memang best..mgkin sebb kali ni progrm tdk melibatkan muslimn....nasib baik time tue muslimn xde..yg ade cuma 2,3 muslimn yg jd pemntau utk keselamatn kami..tu pun dorang xtgk kami main...huhu..serba prmainn aku masuk...mkn limau sambil senyum, bawa pingpong dlm sudu, masuk air dlm botol, bowling kelapa,bina istana pasir dan mcm2 lg...memang seronok..nm team kami adalh Zainab al-Ghazali...trade mark kami plak 'kami xtakut, kami xgentar! Zainab boleh! Allahuakbar!' hehe mengenakan kump2 lain no 1...memng xleh nk blah...kump kami paling semngt...dh la kecoh bagai nk rak..perasaan lebih..hik3 xtaulah..dapt ahli tolol cm aku ngn mmber aku sorang lg tue..nasiblah mmber2 yg sekumpuln dgn aku..kui3..memang prsaingan sengit..tp kami brmain bukn utk berlwan semata2..tp utk mngeratkan uhkwah sebenrnya...mnambah kasih sayang dan mncipta kenangan2 yg indah dan xkn dilupakan..perasaannya sungguh selesa...cuma hatiku sedikit trsentuh bl salah satu lagu yg dipasang adalh lagu kesukaan seseorang...'lagu menjadi diriku'..bagaikan trbantut saat aku mengadap hidangn tgh hari....huhu ntahlah..kemana aku prgi, memeri brsama sahabtku ini tetp trbwa kemana jua...bagaikan xmmpu utk aku buang terus dr dalm hidupku..sahabat, satu nm yg sgt aku rindui.....

No comments:

Post a Comment