Saturday, January 14, 2012

S~N~R



 
ramai member2 tanya pe maksud SNR? haha 3 huruf ni aku slalu tulis dlm diari n note aku masa aku high school lg..mmber2 slalu tanye, pe mksud SNR?..tp aku xpenh ckp...huhu sebenarnya SNR buknlah de mkna nama sesapa pn, cuma dia ade mksud yg trsendiri..aku xtaulah, aku xleh lupa 3 huruf  mewakili 3 prkataan ni...sebenarnya ia tercetus sbb masa tu aku penhla jatuh suka kt seseorng..hehe ah, tu cite lama...zamn dulu kala..hehe masa tu memng xmatang..huhu SNR tu sebenarnya bermaksud SETULUS NUR RINDU..Rindu yang sejati...yg tiada penghujung..pd sape? seseorng yg aku tunggu hingga ke saat ini..seseorng yg dtakdirkan utk aku..imamku...rndu ini seperti sungai Nil, walaupn ada pasang surutnya, namun ia tetap mengalir deras hingga ke saat ini..^__^
 
saat sang cinta datang menghinggapi taman hati, terpaku diriku pada seraut wajah yang samar2 hadir dalam mimpi, terkejar-kejar sang rindu melewati, bergulir di waktuku yg berlalu bersama rindu yang belum terubati.. kelmarin yang ku tinggalkn dengan harapan tersimpan, masih tegar tersemat impianku semalam, dan hari ini ku bawa ia ke hari esok dan akan datang, sehingga ia menjadi suatu kenyataan, demi sebuah pertemuan yg ku impikan..

No comments:

Post a Comment