Friday, January 27, 2012

Kesabaran Teruji


something happened...so sad to story bout...bl dtuduh tnpa bukti.huhu mngkin beginilah kowt prasaan org lain yg prnah merasai sperti aku skarang..marah, geram, bnci, semua mnjadi 1..but we learn how to be more patient actually. bl trpaksa menhan perasaan.. akhirnya trluah pd temn2..meletup! huhuh rasa tu tramat puas bl dpt luahkn n then perasaan dh kmbali tenng n just frget n ignore it..wlaupn prasaan tu mncalar sekeping hati...ye la, malu giler..memng aku xtahu nk sorok kt mne muka yg trlindung dsebalik cadar nih..nasib baik pakai nie..klu x, aku xtahulah...rasa maruahku trcalar...hmmm ya Allah dat's time i feel wanna to cry...yup, mgkin aku bolh terima klu 'sound' aku bukn tmpt org ramai..butt??????????? ya..mgkin aku xprlu ambik pndangan org ape tantang aku..tp sebagai seorng manusia..aku brperasaan...yah..mybla kowt dia xperasan....ntahla...huhu biarknlah....tomorrow. i hv a submission n alhmdulillah semunya already cmpleted...
      one more thing yg aku rasa nk ketawa giler..ntah dtg dr planet mne, jatuh dr lngit mne ntah, tetiba someone ni msg aku..dgn slamber nyer bg aku soklan lawak 'klu sy lamar awk, awk terima x?' igt ni novel ke ape? klu stakt nk wt drama len citer.ni realiti ok...hei, dia ni msti trlmpau byk tgk cite nih...dh tu mngakula plak kami ni penh kenl sbelum nie..tp aku xigt pn dia..stahu akula, mne de kwn aku nm cm dia...dunia ni semakin pelik kowt..klu nk sgt, pergi la rumah..tnya my mom...tanye aku wt pe, ofczla aku akn ckp, no! (kang p btol2, mati aku..nmpk cm rumh dia dh dekt ngn kg aku tue..oh tidakkkkkkk..huk3) tp smalam aku xbals pape pown...macho ke cm tue?huhu..nk kawen sgt kowt smpai dh xpndang org kiri kann.. klu btolla, cari je lh og lain..aku nie xsebaik yg dsangka..indah khabr dr rupa????boleh ke guna ayt tue?wateverlah..but semua manusia punya kkurangn tp aku rs dia trlalu baik kowt.tu ikut firasat aku lah..huhu actually aku de 'suami angann' aku..antaranya..jeng3..hehe......1st, xtau r aku suka lelaki yg pndai msk..sebb laki nmpak great jer bl mask..thn, aku leh blajr msk ngn encik husbnd..wah, kn romntik tue...pahala2..heheh klu kawan2 aku xsuka lelaki yg brkulit cerah, tp aku lain, aku suka..ntahla, dorang pndang laki brkulit putih nie cm pondan..nak2 yg keriding..tp aku wlaupn trkadang aku rasa cm tue, tp ntahla aku suka jer, nak2 bl laki tu brkaca mata...bermata sepet n pemalu..hah, yg aku pling suka..pemalu..ntahla aku suka tgk lelaki pemalu..lbh2 lg lelaki yg suka budak2..bl dia main ngn budak2, dukung budak2, aku rasa dia lbh cute dr budk tue..nmpak sift kasih syg...hehe but tue semua hnya hayalan semata..xsemua apa yg kita harap, kita akn dapt...yg penting lihatlah pd agama..pd akhlaknya...dimana dia meletakkan agama dlm hidupnya....itu y betolnya..^_*

No comments:

Post a Comment