Tuesday, January 22, 2013

Cek Mek Molek yang xbrape nk Molek...

Assalamu'alaikum.. peaceee yoo!!! ^___^ ade yg kenl kuih ape dlm pic tuh?? nie kuih org Klate..namenye Cek Mek yg xbrape nk molek..kih3 almklumlah aku ni xdela pndai wt pun..ni kire secnd trying wat kuih nie... ptg td, lpas asr, xde nk wt mende, aku wat la kuih ni..mngulila aku sorang2 wat kuih nie... da lame da niat nk wt kuih nie, hr brula rajin nk buat..huhu bahagia tgk shabat2ku mkn ape yg aku mask... trasa kenyang tiba2. serius, bl kite ikhlas n niat brsedekah, hati kita mnjadi lapang, trasa kenyang dgn sndirinya..hati akn tersenyum mlihat sahabt2 hrgai apa yg kita beri.. wlaupn kita masak xdela sedp mane pn..(aku la) korang semua pndai2 masak semua... huhu aku nie, ni nama jer adik chef, aabg chef, tp adiknye xchef langsung..haha dlm kuaga aku jer yg xpndai mask.. aduh3 memng memalukn..huk3 ok la temn2, sape yg xprnh rase kuih nie, bolehlh dtg ke klate..sedp tau, rugi xrase..hehe :) salam...

No comments:

Post a Comment