Thursday, January 24, 2013

Ayam Masak Merah Ala2 Orang Bandar



Assalamu'alaikum semua...peace yooo!! ^_^ hr ni korang msk ape jer? hr nie aku msak Ayam Masak Merah ala2 org bandar..knp ala bndr? sbbnye xtaruk lada kering....hehe ntahla, aku xtau plak..mmber aku yg cakp, k.Fizah..dia memng terer msk... huhu aku beberapa kali jgkla blajr msk ngn k.fizah nie... wat kuih pn bljar ngn k.fizah jgk..huhu masakn ni pn aku menuntut ngn dia.. kire dia nie da mcm mster chef akula..hik3 tp leh katekn aku blajar masak ngn mmber2 aku kt umh Bayeun nih..dorang memng pndai2 msk sume..jea, k,fizah, k.yat, k.su, mak deq, k.mizan... sbb tu lah klu de evnt ke ape ke yg brkaitan ngn prsatuan, geng2 umh kamilh yg slalu masak..ak xlah..aku jz tolong2 ape yg patut jer..hihi k la sume... aku go 1st... nk p bderak bilik mmber jap..heheh jumpe lgi.. :D

1 comment:

  1. Hehe ada beza masakan org bandar dengan org kampung eh?

    ReplyDelete