Tuesday, January 1, 2013

Gud Bye 2012, Welcome 2013

Assalamu'alaikum semua.. peace yoo!!!! sekarang ni mngikut jam Malaysia, sudh pn masuk tahu baru beberapa minit yang lalu..alhmdulillah kita masih diberi kesempatan utk terus brnafas di bumi Allah ini.. 2012 telh brlalu...sudhkah segala azam, cita2, dan harapn shabat2 semua sudh tercapai? klu dah, alhmdulillah..bg yg blom, truslh dgn azam, cita2 dan harapan kalian..jgn pernah mngalah krn Allah menilai setiap usaha mu... semoga taun ini mnjadikan kita hamba yg lebih baik..beriman dan bertaqwa... aminnnn. hmmm azam aku 2013? ermmm aku nk kawen..haha sebbnye umo da mnginjak angka 24.. satu angka yg sudh layaknye kawen kan?hehe xdelah, aku gurau jer,..aku xnk pk dh bnde tu lg...cinta itu mnyakitkan..ceeewaahhhh mcm org putus cinta plak kan???hoho azam aku utk taun baru nie, aku nk habiskn pengajian aku di cni, di bumi Aceh nie..kmudian aku ign truskan cita-cita aku utk mnjadi seorang photographer dan penulis..cita2 aku sejk aku di alam menengah..aku memng suka menulis cuma mals jer banyk.haha percaya x aku pernah mngarang beberapa buah cerpen..pernah satu kali tu, kakak kawn aku ambil stu cerpen aku utk assighmntnye... tajuk cerpen klu xsilap Cinta Si Rempit... heheh... kwn aku cakp best.. tp xtaula kn...tp semua tu da hilang..huhu dan aku juga suka menulis sajak..slalunya aku menulis mngikut prasaan aku wktu tu..seolah2 dalm sajak tu lah aku luahkan segala rasa hati... hehe aku klu bley nk jd macam2...aku nk jd ahli muzik(tu pn klu bley..huhu), penulis lirik, penulis novel, dan mcm2 lg..aku memng minat bidang seni, tp tulah, bakt xbrapelah ade...huahaha tp xpela kan...asal ada usaha..huhu  hmmm jika mngingtkn azam 2012, aku igt lagi...2012 bg aku byk mmbuatkan hati aku tersakiti..ntahla, aku jumpe dgn org yg mmbuat ht aku sakit jer..xtaulah knp..(mungkin da takdir) dan jugk kenangan2 yg mnyakitkan..dan 2012lah aku hilang seorang kawn yg sangat aku hormati dan pernah aku ukirkan nm dihati ini..cuma dia saja yg xmngetahui..biarkanlah oa terus mnjadi rhsia krn dia tlh pn mnjauh dr hidup aku.. cuma aku brharap akan ada pertemuan aku dgn dia wlaupan hanya sekali ini saja...sekurang2nya aku mmpu meliht kehidupannya yg mmbuatkan ht aku lega utk melepskn ia pergi dgn kebahagiaan nya..yah, aku ign sgt mngetahui perkembangannya..oke lah, xyah cakp tentang dia.. hmmm jk pk2 rase cept sgt masa brlalu kan? umo aku pn da mnginjak 24..cm xcaye..nasib baik muka baby face kan?hahhaah aku memng prasan kan? ntahla ikut sapelah..mk ngn baba xde plak prangai cm ni...hihi cuma aku harp 2013 mnjadikan aku hmba yg lebih taat.. aku manusia yg sntiasa belajr dr sebuah kesilapan demi kesilapan..moga2 aku mampu tempuhi liku2 kehidupn dan dugaan dgn tabh dan kuat..dan mnciptakan kenangn yg indah utk dikenang seluruh hidup aku....aku juga doakan yg trbaik buat sahabat2 semua walau dimana jua berada.... gud bye 2012 n welcome 2013.. jugak selamat taun baru utk shabat2 semua k! epy2 slalu n smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..jgn lpe, peaceeeeeeeeee yoooooooooooo!!! hehe ^_^

No comments:

Post a Comment